آهنین افلاک

فروش آهن،فروش تیرآهن ، فروش میلگرد ،خرید پروفیل، خرید آهن

آهنین افلاک

فروش آهن،فروش تیرآهن ، فروش میلگرد ،خرید پروفیل، خرید آهن

  • ۰
  • ۰

آهنین افلاک - خرید و فرو ش آهن آلات

 

 

نیم میلیون تن تیرآهن، محصول جدید فولاد خیام!

نیشابور: با راه‌اندازی بخش نخست مجتمع فولاد خیام، گامی مهم در جهت رونق تولید و اشتغال‌زایی در این شهرستان برداشته شد. این مجتمع که با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون یورویی و ۱۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده، سالانه نیم میلیون تن تیرآهن، نبشی و سایر آهن‌آلات ساختمانی تولید خواهد کرد.

مهدی دونده، فرماندار نیشابور، با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: “مجوزهای اولیه ساخت این مجتمع فولادی در سال ۹۲ صادر شده بود، اما اجرای طرح با تأخیر و از سال ۹۹ آغاز شد. با تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت‌های دولت سیزدهم، خوشبختانه نیمی از این پروژه در طول کمتر از سه سال به بهره‌برداری رسید.”

وی افزود: “راه‌اندازی این مجتمع علاوه بر تولید انبوه تیرآهن و سایر مصالح ساختمانی، زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را نیز در این شهرستان فراهم کرده است.”

دونده با تأکید بر اهمیت این پروژه برای منطقه بیان کرد:
فولاد خیام می‌تواند نقش مهمی در رونق بخش صنعت و معدن در استان خراسان رضوی ایفا کند. همچنین، تولید انبوه تیرآهن در این مجتمع، نیاز کشور به این محصول را تا حد زیادی مرتفع خواهد کرد و از وابستگی به واردات می‌کاهد.

گفتنی است که مجتمع فولاد خیام در شهرک صنعتی عطار نیشابور واقع شده است. این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار احداث شده و شامل بخش‌های مختلفی از جمله کارخانه احیاء، فولادسازی، نورد و ریخته‌گری است.

خرید و فرو ش آهن آلات - آهنین افلاک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی